قدرتنمایی بانوی پیر ادامه دارد ( اینتر 1 - 2 یوونتوس )

قدرتنمایی بانوی پیر ادامه دارد ( اینتر 1 - 2 یوونتوس )

یوونتوسی ها در حالی که با تعدادی از بازیکنان ذخیره و اصلی خود در مقابل اینتر میلان صف آرایی کرده بودند، در نهایت موفق شدند تیم مانچینی را در جوزپه مه اتزا شکست دهند و قدرت نمایی خود را در اروپا و ایتالیا ادامه دهند.

یووه بازی را با ترکیب ابتدایی استوراری - پادوین - بارتزالی - بونوچی -  لیخشتاینر - روملو - مارکیزیو - استورارو -  پریرا -  متری و موراتا آغاز کرد.

گل دقایق ابتدایی تیم اینتر این نوید را به هوادارانش داد که یک بازی راحت و آسان مقابل یوونتوس در پیش خواهند داشت و می توانند بازی پیر را با نتیجه ای ایده ال شکست دهند و این در حالی بود که یووه اکثر بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود.

اما یوونتوس اجازه نداد نیمه ی اول را بازنده به رختکن برود و در آخرین دقایق این نیمه کلودیو مارکیزیو موفق شد از روی ضربه ی پنالتی دروازه ی حریف را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نیمه ی دوم نیز یوونتوسی ها باز هم در دقایق پایانی موفق به گلزنی شدند و این بار نوبت به موراتا رسید تا روند گلزنی های خود را ادامه دهد و بر روی اشتباه دروازه بان اینتر گل برتری یووه را به ثمر برساند.

در تیم یوونتوس موراتا ستاره ی اسپانیایی باز هم بهترین بازیکن زمین بود و در غیاب توز و به تنهایی موفق شد خط حمله ی یووه را مدیریت کند که حاصل کار وی نیز گل برتری یووه بود.

خط میانی یوونتوس و ترکیب جدید این خط برای بازی مقابل اینتر جدید بود و برای اولین بار با چنین ترکیبی در کنار هم قرار می گرفتند و همین موضوع سبب شد نمایش ایده الی از آنها شاهد نباشیم.

کلودیو مارکیزیو که در این دیدار به عنوان کاپیتان یوونتوس انجام وظیفه می کرد، درخشش فوق العاده ای داشت و یک شب به یادماندنی را برای خود و هواداران بانوی پیر بر جای گذاشت.



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: